уторак, 1. април 2014.

Dženan Lončarević - Loše su godine

Ljubav je uvek tu, na svakom koraku
Tamo na ulici, tamo na proplanku
Ljudi je ne vide, ljudi je sanjaju
Tek kad je izgube, znaju da bila je tu
Ooo

Refren:2x
Loše su godine, al' ova noć je dobra
Uzmi me, vodi me, i ne pitaj
Možda sam sudbina
Možda sam laka roba
To ne zna niko, al' barem pokušaj

Ljubav je uvek tu, negde u vazduhu
Lice u gomili, senka u prolazu
Ljudi je ne vide, ljudi je sanjaju
Tek kad je izgube, znaju da bila je tu
Ooo

Refren:2x
Loše su godine, al' ova noć je dobra
Uzmi me, vodi me, i ne pitaj
Možda sam sudbina
Možda sam laka roba
To ne zna niko, al' barem pokušaj

Refren:2x
Loše su godine, al' ova noć je dobra
Uzmi me, vodi me, i ne pitaj
Možda sam sudbina
Možda sam laka roba
To ne zna niko, al' barem pokušaj

Нема коментара:

Постави коментар