недеља, 20. април 2014.

Goga Sekulić - Rekord sam oborila

Ma neka, neka, leti vreme
A ja šta ću mu
Noć je magnet za probleme
A ti nisi tu

Čime budale ja to privlačim
Pa se biju da me napiju

A kad je žena sama
Slaba je na sve
Tu nema ne

Refren:2x
Tri sam noći spojila
Rekord sam oborila
Treću noć bez tebe
Ne znam za sebe
Ništa nisam odbila
I medalju dobila
Kažu: Čudo od žene
Ma bravo za mene

Neka, neka, lete sati
A ja šta ću im
Zakleli se svi inati
Da ti naplatim

Čime budale ja to privlačim
Pa se biju da me napiju

A kad je žena sama
Slaba je na sve
Tu nema ne

Refren:2x
Tri sam noći spojila
Rekord sam oborila
Treću noć bez tebe
Ne znam za sebe
Ništa nisam odbila
I medalju dobila
Kažu: Čudo od žene
Ma bravo za mene

Tu nema ne

Refren:2x
Tri sam noći spojila
Rekord sam oborila
Treću noć bez tebe
Ne znam za sebe
Ništa nisam odbila
I medalju dobila
Kažu: Čudo od žene
Ma bravo za mene
 

Нема коментара:

Постави коментар