недеља, 20. април 2014.

Milan Stanković - Luda ženo

Ti, ti uvek nešto izmisliš
Od muve slona napraviš
Pa mrtva hladna spremiš se
Ti, za sobom vrata zalupiš
I opet noćas parfem tvoj
Po celom gradu širi se

Sa tom mojom kratkom, crvenom
Haljinom za muvanje
Idu tvoje cipele
Cipele za praćenje

Ma ne lupaj! Smanji doživljaj!

Refren:
Lomiš, a ja skupljam razbijeno
I na moje oči rušiš stolove
Piješ, a ja plaćam popijeno
Ma dokle to, luda ženo

Jesi lepa, jesi mlada
Najluđa si mi do sada

Ti, opet po gradu praviš lom
I gde god da se pojaviš
Za sobom haos ostaviš

Sa tom mojom kratkom, crvenom
Haljinom za muvanje
Idu tvoje cipele
Cipele za praćenje

Ma ne lupaj! Smanji doživljaj!

Refren:
Lomiš, a ja skupljam razbijeno
I na moje oči rušiš stolove
Piješ, a ja plaćam popijeno
Ma dokle to, luda ženo

Jesi lepa, jesi mlada
Najluđa si mi do sada

Lomim, a ti skupljaš razbijeno
I na tvoje oči rušim stolove

Piješ, a ja plaćam popijeno
Ma dokle to, luda ženo

Jesi lepa, jesi mlada
Najluđa si mi do sada

Нема коментара:

Постави коментар