петак, 22. март 2013.

Severina - Tarapana

Što me puštaš noću samu
Pa si nemiran  u snu
Suknja, štikla, oko tamno
Cijeli grad me gledao

I tvoja, a i slobodna
Ja plešem i ja uživam
Al' ti si mi u grudima

Refren:
Oko mene hiljadu luđaka
Što misle da sam laka
Da kupe me za piće il' dva
Oko mene hiljadu kretena
Što pored svojih žena
Još nešto bi sa strane za čas
A ja ne dam Milo moje
Ni blizu da mi priđu
Ma budi mi bez brige
Samo plešem sasvim sama
Dok muzika mi svira
I svud' je tarapana
Hej

(Tarapana)

Hajde Mili, pođi sa mnom
Što ćeš sam u krevetu
Zgodna mala, pola grada
Svi u mene gledaju

I tvoja, a i slobodna
Ja plešem i ja uživam
Al' ti si mi u mislima

Refren:
Oko mene hiljadu luđaka
Što misle da sam laka
Da kupe me za piće il' dva
Oko mene hiljadu kretena
Što pored svojih žena
Još nešto bi sa strane za čas
A ja ne dam Milo moje
Ni blizu da mi priđu
Ma budi mi bez brige
Samo plešem sasvim sama
Dok muzika mi svira
I svud' je tarapana
Hej

Ovi' dana, kad je cura sama
Kad se zabavlja i pleše
Svi bi 'tili je u šaci

(Uvijek sama)
(Malo poigraj se s nama)

Alo, što ste smišni
Ma bižite luđaci

Oko tebe hiljadu luđaka
Što misle da si laka
Da kupe ti za piće il' dva
Oko tebe hiljadu kretena
Što pored svojih žena
Još nešto bi sa strane za čas
Oko mene

Refren:
Oko mene hiljadu luđaka
Što misle da sam laka
Da kupe me za piće il' dva
Oko mene hiljadu kretena
Što pored svojih žena
Još nešto bi sa strane za čas
A ja ne dam Milo moje
Ni blizu da mi priđu
Ma budi mi bez brige
Samo plešem sasvim sama
Dok muzika mi svira
I svud' je tarapana
Hej

Refren:
Oko mene hiljadu luđaka
Što misle da sam laka
Da kupe me za piće il' dva
Oko mene hiljadu kretena
Što pored svojih žena
Još nešto bi sa strane za čas
A ja ne dam Milo moje
Ni blizu da mi priđu
Ma budi mi bez brige
Samo plešem sasvim sama
Dok muzika mi svira
I svud' je tarapana
Hej


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака