недеља, 16. јун 2013.

Vlado Georgiev - Živim sad

Šta je vrijeme
Šta su godine
Nekad puno malo je
A malo previše
Znam ne vrijedi
Protiv sudbine
Tek kad nada nestane
Neko novi javi se

U vrijeme kad sve stalo je
Ti si se se pojavila tu
Baš kada sve prestaje
Meni život počinje
Još jedan put

Refren:
Nije mi važno
Dok ovako ljubiš me
Da li je lažno
Il' najstvarije
Ja živim sad
Sutra šta će biti ko zna
Tvoje mi oči
Tako puno govore
I ove noći
Samo neka potraje
Ja živim sad
Sutra šta će biti ko zna
Sutra šta će biti ko zna

Neću usne
Što su lagale
Ja bih sad da vjerujem
Onoj što me nasmije

Znam ne vrijedi
Protiv sudbine
Tek kad nada nestane
Neko novi javi se

U vrijeme kad sve stalo je
Ti si se se pojavila tu
Baš kada sve prestaje
Meni život počinje
Još jedan put


Nije mi važno
Dok ovako ljubiš me
Da li je lažno
Ili najstvarije
Ja živim sad
Sutra šta će biti ko zna
Tvoje mi oči
Tako puno govore
I ove noći
Samo neka potraje
Ja živim sad
Sutra šta će biti ko zna

Refren:
Nije mi važno
Dok ovako ljubiš me
Da li je lažno
Il' najstvarije
Ja živim sad
Sutra šta će biti ko zna
Tvoje mi oči
Tako puno govore
I ove noći
Samo neka potraje
Ja živim sad
Sutra šta će biti ko zna
Sutra šta će biti ko zna

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака