среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Još jedan stepenik

Još jedan stepenik samo
Najteži korak to sad 
Uz stare stepenice
Jer znam da čeka me tamo
Tvoje grešni osmijeh 
I tvoje lažne trepavice


Bar se za usnu ugrizi
I biće dosta da znam
Da sam ti značio
Naša je ljubav u krizi
Na njemu lančić je tvoj
I sve sam shvatio


Refren:2x
Shvatio sam kome
Noćas zvona zvone
I s kim spavaš ti
U Zetskoj osam kroz tri


Još jedan stepenik samo
Noga bi krenula, znam
Al' srce nazad hoće
Jer zna šta čeka ga tamo
Minut do dna
I još dva minuta do samoće


Bar pusti njegovu ruku
Dok sa mnom pričaš da znam
Da sam ti značio
Sad tvoju napuštam luku
Jer ja sam slučajno tu
I sve sam shvatio


Refren 2x


Još jedan stepenik samo
Najteži korak to sad
Uz stare stepenice

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака