петак, 24. јун 2011.

Saša Kovačević - Kako sada sam

Kao nekad tuda prođem
Opet nepozvan
Svaku ruč u svojoj glavi
Tad preslišavam


Da ti kažem zli su ljudi
Al' dobro znaš da nisu ludi
I ja to dobro znam


Kao nekad i ja se vratim
I ne pokušam
Sve su reči tako male
Da se opravdam


Da ti kažem zli su ljudi
Al' dobro znas da nisu ludi
I ja to dobro znam


Kako boli istina
Iako oči zatvaram 
Sve su duži sati
Kad o tome razmišljam


Refren:
Ja ti mogu reći sve
Al' u grlu zastaje
Svaku s tobom premerim
Ali dalje ne vidim
Kako sada sam


Kao nekad tuda prođem
Opet nepozvan
Sve su reči tako male
Da se opravdam


Da ti kažem zli su ljudi
Al' dobro znas d anisu ludi
I ja to dobro znam


Kako boli istina
Iako oči zatvaram
Sve su duži sati 
Kad o tome razmišljam


Refren 2x

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака