недеља, 12. август 2012.

Sergej Ćetković - Zbog nas

Lutam bez cilja
Dok se bol po duši sliva
Kao kisa ledena
Krijem lice, krijem rane
Ruke gole, kao grane
Još u grlu
Tvoje ime osjećam

Sada nemam tebe
I nemam ništa
A čini mi se
Imao sam sve

Sada nemam kuda
I nemam kome
Vrata sva
Zatvorio sam ja

Refren:
Zbog nas
Ja gradio sam svijet bez drugova
Jer dovoljna si bila srcu mom
I činio sam sve da ostaneš
Uvijek radio po tvom

Gore od ovog neće moći
Valjda do jutra sve će proći
Možda kapi kiše izbrišu tvoj lik

U džepu ništa osim ključa
A u duši sve mi ključa
O, kako savršenu laž
Sam zivio

Sada nemam tebe
I nemam ništa
A čini mi se
Imao sam sve

Sada nemam kuda
I nemam kome
Vrata sva
Zatvorio sam ja

Refren:
Zbog nas
Ja gradio sam svijet bez drugova
Jer dovoljna si bila srcu mom
I činio sam sve da ostaneš
Uvijek radio po tvom

Zbog nas
Svakog dana, sve sam dublje tonuo
U tvoje laži, k'o u živo blato
Ova duša nije navikla na bol
Jer prije tebe nisam nikog volio

Ova duša nije navikla na bol

Zbog nas
Svakog dana sve sam dublje tonuo
U tvoje laži, k'o u živo blato
Ova duša nije navikla na bol

Refren:
Zbog nas
Ja gradio sam svijet bez drugova
Jer dovoljna si bila srcu mom
I činio sam sve da ostaneš
Uvijek radio po tvom

Zbog nas
Svakog dana, sve sam dublje tonuo
U tvoje laži, k'o u živo blato
Ova duša nije navikla na bol
Jer prije tebe nisam nikog volio

Нема коментара:

Постави коментар