недеља, 3. март 2013.

Dženan Lončarević - Dio moga tijela

Bez tebe, milo moje
Ovi dani se sami kroje
Bez tebe, meni je svejedno
Gdje i s kime dane provodim
Jer tebe ne vidim

Nema te
Drhtavom ti rukom
Crnu kosu diram
Nema te
A to ja prašinu 
Sa slike rukom skidam
A ti...
Gdje si mi ti?

Refren:
To, koga ovo srce sanja
To i nije neka tajna
Kao ni to što sam sam
Kome pjesme poklanjam
Tu, pred tvojom slikom starom
Ja zagrljen s gitarom
Kao i ti, i ona je cijela
Dio moga tijela

Nema te
I od tada 
Samo tužne pjesme sviram
Nema te
I od ljudi te k'o tešku
Bolest skrivam
A ti...
Gdje si mi?

Refren:
To, koga ovo srce sanja
To i nije neka tajna
Kao ni to što sam sam
Kome pjesme poklanjam
Tu, pred tvojom slikom starom
Ja zagrljen s gitarom
Kao i ti, i ona je cijela
Dio moga tijela

Refren:
To, koga ovo srce sanja
To i nije neka tajna
Kao ni to što sam sam
Kome pjesme poklanjam
Tu, pred tvojom slikom starom
Ja zagrljen s gitarom
Kao i ti, i ona je cijela
Dio moga tijela

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака