уторак, 25. јун 2013.

Ceca - Brat

Puklo veče
Prilazim ti sama
Haljina providna
Providne su moje namere
(Ljubila bih te)
A ti mi kažeš:
Šta ćeš ti tu
Bratski tapšeš po ramenu
Ja hoću sve
Ti k'o sestru gledaš me

Refren:
Imam fore jedan sat
Nisi mi ti, brate, brat
Ne, ne
Ne, ne
Kao svemirski si brod
Samo smo po čaši rod
Ne, ne
Ne, ne
Neke se vatre
Nikada ne ugase
Loše veze
Ne, ne, ne
Nikad nisu gotove
Hajmo dalje

Puklo veče
Pukla obećanja
Što sebi dala sam
Opet imam zadnje namere
(Ljubila bih te)
A ti mi mi kažeš:
Otrezni se
Idi kući, naspavaj se
Ja hoću sve
Ti k'o sestru gledaš me

Refren:
Imam fore jedan sat
Nisi mi ti, brate, brat
Ne, ne
Ne, ne
Kao svemirski si brod
Samo smo po čaši rod
Ne, ne
Ne, ne
Neke se vatre
Nikada ne ugase
Loše veze
Ne, ne, ne
Nikad nisu gotove
Hajmo dalje

(Hajmo, hajmo, hajmo, hajmo)
(Hajmo, hajmo, hajmo, hajmo)
Hajmo dalje
(Hajmo, hajmo, hajmo, hajmo)
(Hajmo, hajmo, hajmo, hajmo)
Hajmo dalje

Refren:
Imam fore jedan sat
Nisi mi ti, brate, brat
Ne, ne
Ne, ne
Kao svemirski si brod
Samo smo po čaši rod
Ne, ne
Ne, ne
Neke se vatre
Nikada ne ugase
Loše veze
Ne, ne, ne
Nikad nisu gotove
Hajmo dalje


Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака