петак, 24. јун 2011.

Nataša Bekvalac - Nikad ne reci nikad

Kad mi se najmanje budeš nadao
Iz lavirinta svog kada izađem
Možda na tvoja vrata zakucam
Tišinu bar da prekinem


Kad mi se najmanje budeš nadao
K'o nekad nezvana ću ti svratiti
Za vremenom što prošlo je
Još ćemo dugo žaliti


Refren:
Nikad ne reci nikad
Kad smo u pitanju ti i ja
Sve je moguće, nema pravila
Nikad ne reci nikad
Šta nosi jutro, ko to zna
Sama sa sobom još
Nisam raskrstila


Kad mi se najmanje budeš nadao
I kada naizgled šanse nestanu
Možda nas sudbina tek planira
I njene niti povežu


Kad mi se najmanje budeš nadao
K'o nekad nezvana ću ti svratiti
Za vremenom što prošlo je
Još ćemo dugo žaliti


Refren


Mogu da budem mnogo bolja
I mogu da budem ponovo tvoja


Refren

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака