субота, 4. јануар 2014.

Miligram 3 - Vrati mi se nesrećo

Pola ulice priča da sam šuplja priča
I da ne mogu bez nje
Na prvi utisak
Ova će mi doći glave
I baš to desilo se

A ne bih ti se javio
Ni kada bi me nazvala
Ma da si mi iz oka ispala
Ostaću čvrst kao stena
To sam sebi obeć'o
I zato vrati mi se nesrećo

Refren:
Jer ne mogu da živim
Ma ne mogu da umrem
Sve što slažem
Uvek mi se desi obratno
Karakter mi je nula
Al' ću se zakunem
Da te neću
Zato mi se vrati nesrećo

Molio sam svoga Boga
Gde god prođe tvoja noga
Da udari brigu na veselje
Sad k'o lud na mesec lajem
Sad se kajem što se kajem
Da li mogu da promenim želje

A ne bih ti se javio
Ni kada bi me nazvala
Ma da si mi iz oka ispala
Ostaću čvrst kao stena
To sam sebi obeć'o
I zato vrati mi se nesrećo

Refren:
Jer ne mogu da živim
Ma ne mogu da umrem
Sve što slažem
Uvek mi se desi obratno
Karakter mi je nula
Al' ću se zakunem
Da te neću
Zato mi se vrati nesrećo

Refren:
Jer ne mogu da živim
Ma ne mogu da umrem
Sve što slažem
Uvek mi se desi obratno
Karakter mi je nula
Al' ću se zakunem
Da te neću
Zato mi se vrati nesrećo

Refren:
Jer ne mogu da živim
Ma ne mogu da umrem
Sve što slažem
Uvek mi se desi obratno
Karakter mi je nula
Al' ću se zakunem
Da te neću
Zato mi se vrati nesrećo


1 коментар: