субота, 4. јануар 2014.

Nesh ft. Milica Pavlović - Alibi

Nesh:
Zna subota da kvari grad
Već vidim sebe, tu
U tvojim očima
I čekam znak da nastavim
A ti me guraš
Da nas neko ne vidi

'Alo, malo tu krv ohladi
A što baš svako da zna šta radim
Ja prva odlazim
Ti dođi za pola sata
Ooo, ooo

Refren:2x
Ali, ali, ali, ali, alibi
Sve ono što bih s tobom ja
I ti bi
Kad nema dokaza
Mi nismo krivi
Svi su bili naš alibi

Nesh:
Od pogleda ja krijem te
Kad niko ne zna
Sreća duže ostane
I ne mogu da prestanem
Jer hoću negde s tobom
Sad da nestanem

'Alo, malo tu krv ohladi
A što baš svako da zna šta radim
Ja prva odlazim
Ti dođi za pola sata
Ooo, ooo

Refren:
Ali, ali, ali, ali, alibi
Sve ono što bih s tobom ja
I ti bi
Kad nema dokaza
Mi nismo krivi
Svi su bili naš alibi

Refren:2x
Ali, ali, ali, ali, alibi
Sve ono što bih s tobom ja
I ti bi
Kad nema dokaza
Mi nismo krivi
Svi su bili naš alibi


Нема коментара:

Постави коментар