петак, 11. јануар 2013.

Lexington - Uvrijedi me

Nedostupna si
Opet, noći ove
A srce još te traži
I u pomoć zove

I čini mi se da su svi
Oko mene ljudi zli
Uvijek kada sa mnom nisi ti
Tako trebaš mi

Ja znam da ti si
Prošlost, al' još nisi

Refren:
Uvrijedi me, kad te molim
Da prestanem da te volim
Uvrijedi me, al' toliko
Da postaneš meni niko
Uvrijedi me, dok još možeš
Samo napred, bez problema
Da znam da sam dušu dao
Onoj koja duše nema

Nedostižni su
Opet moji snovi
Jer sreća moja s tobom
Morem tuge plovi

I čini mi se da su svi
Oko mene ljudi zli
Uvijek kada sa mnom nisi ti
Tako trebaš mi

Ja znam da ti si
Prošlost, al' još nisi


Refren:
Uvrijedi me, kad te molim
Da prestanem da te volim
Uvrijedi me, al' toliko
Da postaneš meni niko
Uvrijedi me, dok još možeš
Samo napred, bez problema
Da znam da sam dušu dao
Onoj koja duše nema


Refren:
Uvrijedi me, kad te molim
Da prestanem da te volim
Uvrijedi me, al' toliko
Da postaneš meni niko
Uvrijedi me, dok još možeš
Samo napred, bez problema
Da znam da sam dušu dao
Onoj koja duše nema


Нема коментара:

Постави коментар