среда, 29. јун 2011.

Arindy MC ft. Krunić & Flame - Dođi mi u san



Dođi mi makar u san
Dođi, jer želim te bar
U snu budi tu
Samo ćuti i lažno me ljubi
Dođi, moja budi, jer sutra ja te gubim


Otišla si mala, jer ti tako si želela
Za tobom suza je pala, al' ti tu suzu nisi videla
Odjednom ja sam sam, toga nisam bio svestan
Naša ljubav sad je prah, ja u magli silueta


Noću lutam stazama, i tražim tvoje tragove
Pratim ljubavne znakove i tako sve u nedogled
Tvoje oči stvore se prada mnom, pa nestanu
Tvoje usne dolaze u noć, dugu i besanu


Ako rešila si idi, al' me ne gledaj u oči
Pogled otežava stvari, ja sam sam od ove noći
Ne želim da me gledaš, kako tužan sam zbog tebe
Ne brini za mene, suze izbrisaće vreme
Godine su nestale, kao rukom odnešene
Tvoje emocije prestale, ja sam staj'o pored reke
Gled'o kako voda nosi zajedničke uspomene
Stajao sam sam, na senci video sam tebe


Refren:
Dođi mi makar u san(ja sklapam oči)
Dođi, jer želim te bar(još ove noći)
U snu budi tu, samo ćuti, i lažno me ljubi
Dođi, moja budi, jer sutra ja te gubim


Noć je hladna sada, ali zbog tebe je takva
Nada pada zadnja, još se borim protiv mraka
Tvoje slike gledam mala, i na tužne pesme padam
Poslednji atom snage me tera da se nadam


Beskrajno duga staza me vodi daleko od tebe
Ulica mračna plaši me, al' njom sam morao da krenem
Idem negde daleko, tamo gde nema te kraj mene
Tako odvojen od sreće, tužan i sam gledam zvezde


Ti i ja nekada
Ti ja smo bili nekada jedna stvar
A sad smo ovde samo srca dva


Moje znam, dobro znam, srce bez tvog ne kuca
Ja sad sam sam, jer si našu ljubav
Kao vodu, kao vodu prosula


Refren 2x


Dođi mi makar u san, Arindy MC
Dođi jer želim te baš, Krunić
U snu budi tu, samo ćuti, Flame
Dođi, moja budi, jer sutra ja te gubim

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака