среда, 22. јун 2011.

Toše Proeski - Pratim te

Baci pogled preko ramena kad pođeš
Kad po meni, ko po suhom lišću prođeš
Pa me makar laktom u grudi pogodi
Makar grub tvoj dodir bio, još mi godi


Baci osmijeh ispod uvojaka  barem
Da u tvoje misli bar na kratko stanem
K'o u usporenom filmu se spotakni
Preko mojih nogu ruku mi dotakni


Refren:
Pratim te
Sve u korak, svaku stopu poljubim
Svaku suzu, svaki uzdah osijetim
Tu sam da ti nadu vratim
Ako padneš da te uhvatim
Pratim te.
I kad ne gledam po koraku te znam
Svaki drhtaj tvoga tijela osijećam
Tu sam da ti nadu vratim
Ako padneš da te uhvatim


Pratim te...


Kad se ispod toga kišobrana stisnem
Ja sam sretan, iako na pola kisnem
Pa me makar laktom u grudi pogodi
Makar grub tvoj dodir bio, još mi godi


Refren


Krv u glavu udari
I ko struja oživi
Ovo tijelo bar na kratko ozdravi


Refren


Pratim te...
Pratim te...
Pratim te...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака