уторак, 10. јул 2012.

Ana Nikolić - Baksuze

Hajde, gledaj u mene
Jednom bar je promaši
Ili odma' da naručim
Bol u visokoj čaši


Dokle grudi da dignem
Da me dotakneš samo
Pruži ruku, srce
Ja sam ovde, nisam tamo


A mogla sam nebom da hodam
I najskuplje usne da prodam
Sve što poželim da imam
Ja za srcem pošla sam


Refren:
Volim te, baksuze
Volim te
Hajde nemoj da se smeješ uvek
Kada oči mi zasuze
Volim te, baksuze
Reci mi
Kako to da si u ljubavi ti srećan
Ja baksuz najveći


Hajde, gledaj u mene
Da ti je stalo, pravi se
Celo veče od poljupca
Bežiš kao od kiše
Da li majicu da skinem
Na grudima da napišem
Bez tebe ja ne želim
Ni da živim, ni da dišem


A mogla sam nebom da hodam
I najskuplje usne da prodam
Sve što poželim da imam
Ja za srcem pošla sam



Refren:
Volim te, baksuze
Volim te
Hajde nemoj da se smeješ uvek
Kada oči mi zasuze
Volim te, baksuze
Reci mi
Kako to da si u ljubavi ti srećan
Ja baksuz najveći

Refren:
Volim te, baksuze
Volim te
Hajde nemoj da se smeješ uvek
Kada oči mi zasuze
Volim te, baksuze
Reci mi
Kako to da si u ljubavi ti srećan
Ja baksuz najveći

Refren:
Volim te, baksuze
Volim te
Hajde nemoj da se smeješ uvek
Kada oči mi zasuze
Volim te, baksuze
Reci mi
Kako to da si u ljubavi ti srećan
Ja baksuz najveći

1 коментар: