уторак, 21. јун 2011.

Sergej Ćetković - Večeras sam na dnu

Sklapam oči
Ne mirišem san
I evo prodje mi
Još jedan hladan dan
Grlim prazno
Puno tvojih mirisa
U nadi da ćeš svakog trena 
Sići sa neba


Na jastuku još miris je tvoj
U glavi samo jedan je broj
I nikog' ne zovem
I briga me za sve


Grlim prazno
Puno tvojih mirisa
U nadi da ćeš svakog trena 
Sići sa neba
Jer moje srce budi se
Jutrom bez tebe


Refren:
Večeras sam na dnu
Večeras želim da si tu
Da se isplačem k'o malo dijete
Da ti kažem volim te
Večeras sam na dnu
I sve sam bliži starom snu
Koji sanjao sam samo onda
Kad si bila tu


Grlim prazno
Puno tvojih mirisa
U nadi da ćeš svakog trena
Sići sa neba


Na jastuku još miris je tvoj
U glavi samo jedan je broj
I nikog' ne zovem
I briga me za sve
Jer moje srce budi se
Jutrom bez tebe


Refren 3x


Grlim prazno
Puno tvojih mirisa
U nadi da ćeš svakog trena
Sići sa neba...

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака