четвртак, 14. март 2013.

Lexington - Na dlanu

To je trn koji dušu mi para
Parče srca odlama
Trag na licu 
Čovjeka što stari
Kad ga stigne sudbina

Želja nek' se noćas prolije
Kao vino istinu što nosi
Ove noći besane

Refren:
Ima dana kad se svega sjetim ja
Živim život kad se sve zaboravlja
Al' na dlanu  uvijek isto pisaće
Nova ljubav staru ne briše
Znaj, srce vječno pamtiće

Sa tvojih usana
Nek' teku riječi
Probudi srce pospano
Zagrli me rukama hladnim
Za mene biće dovoljno

Želja nek' se noćas prolije
Kao vino istinu što nosi
Ove noći besane  

Refren:
Ima dana kad se svega sjetim ja
Živim život kad se sve zaboravlja
Al' na dlanu  uvijek isto pisaće
Nova ljubav staru ne briše
Znaj, srce vječno pamtiće


Ima dana kad se svega sjetim ja
Živim život kad se sve zaboravlja
Al' na dlanu  uvijek isto pisaće
Nova ljubav staru ne briše

Refren:
Ima dana kad se svega sjetim ja
Živim život kad se sve zaboravlja
Al' na dlanu  uvijek isto pisaće
Nova ljubav staru ne briše
Znaj, srce vječno pamtiće

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака