уторак, 5. новембар 2013.

Aco Pejović ft. Ministarke - Poplava

Bez tebe pola sam čoveka
Padam, al' još se dobro držim
U svetu poroka
I tebe menjam za flaše dve
Menjam za neke lake žene
Za noćne klubove
Skidam se, od tebe lečim se
Bolesno zavisan
Poluparalisan

Refren:
Alkohola poplava
A ja sam još na nogama
Znam da negde posle tri
Nosiće me drugovi
Pile maleno
Ti me koštaš papreno
U svakoj noći tražim spas
Luksuz je da ne mislim na nas

Bez tebe moj svet je blokiran
Kažu, bez tebe se u paklu
Visoko kotiram
I tebe menjam za flaše dve
Menjam za neke loše momke
Za noćne klubove
Skidam se, od tebe lečim se
Mučiš me hronično
To radiš odlično

Refren:
Alkohola poplava
A ja sam još na nogama
Znam da negde posle tri
Nosiće me drugovi
Pile maleno
Ti me koštaš papreno
U svakoj noći tražim spas
Luksuz je da ne mislim na nas

Refren:
Alkohola poplava
A ja sam još na nogama
Znam da negde posle tri
Nosiće me drugovi
Pile maleno
Ti me koštaš papreno
U svakoj noći tražim spas
Luksuz je da ne mislim na nas

Refren:
Alkohola poplava
A ja sam još na nogama
Znam da negde posle tri
Nosiće me drugovi
Pile maleno
Ti me koštaš papreno
U svakoj noći tražim spas
Luksuz je da ne mislim na nas

2 коментара: