четвртак, 9. фебруар 2012.

Malena - Jedna ljubav

Kako bih volela
Da opet vrisnem tvoje ime
Da ti kažem da te volim
Da te opet osetim
Da priznam da si mi sve
Iako prošle su godine
Samo sekund je potreban
Da opet vratiš me
Opet bih doletela
Da budem tvoje sve
Da nije bilo tebe
Ne bi bilo ni Malene


Jedna ljubav u srcu spava
Jedna ljubav, samo ona prava
Jedna ljubav u srcu spava
Jedna ljubav, samo ona prava


Refren:
Jedna ljubav, to smo bili mi
Jedna ljubav, reci gde smo grešili
Jedna ljubav, sada nema nas
Jedna ljubav u stihu traži spas
Jedna ljubav, to smo bili mi
Jedna ljubav, reci gde smo grešili
Jedna ljubav, sada nema nas
Jedna ljubav u stihu traži spas


Greška za greškom
Smešak za smeškom
Prikriva bol što nisam sa tobom
Vreme prolazi, leči rane
Al' od tih rana ožiljak ostane
Nisi mi daleko, stvari ne menja
Jer mi nismo kao nekada
Boli i boleće, to dobro znam
Oko mene santa leda da čuva strah
Koji živi, koji predstavlja sve
Moja muzika mi ne da da odustanem
Osobe prolaze, stihovi ostaju
Na mene da sećaju, kad ne budem tu


Jedna ljubav u srcu spava
Jedna ljubav, samo ona prava
Jedna ljubav u srcu spava
Jedna ljubav, samo ona prava


Refren:
Jedna ljubav, to smo bili mi
Jedna ljubav, reci gde smo grešili
Jedna ljubav, sada nema nas
Jedna ljubav u stihu traži spas
Jedna ljubav, to smo bili mi
Jedna ljubav, reci gde smo grešili
Jedna ljubav, sad nema nas
Jedna ljubav u stihu traži spas


Ja ne molim anđele da sebi vode me
Ja nisam zaslužila to
Znam da doći će da kažu vreme je
Al' sada je još prerano

Nekad umela da volim
Nekad umela da praštam
Recite kakav je osećaj
Kada nekom se predaš
Bez imalo straha
Da ne postoji bol i kraj
Lice bez poraza, lice bez osmeha
Zove se lice bez imena
Zato se zapitam ko je ta
S druge strane ogledala


Za sve jaka kada zatreba
Tu uvek bez uslova
A gde su sada svi
Kad mene lome
Kad mene lome
Kad mene lome porazi


Refren:
Jedna ljubav, to smo bili mi
Jedna ljubav, reci gde smo grešili
Jedna ljubav, sada nema nas
Jedna ljubav u stihu traži spas
Jedna ljubav, to smo bili mi
Jedna ljubav, reci gde smo grešili
Jedna ljubav, sada nema nas
Jedna ljubav u stihu traži spas


Jedna ljubav, jedna ljubav, jedna ljubav, jedna ljubav....

Нема коментара:

Постави коментар

Архива чланака