субота, 10. август 2013.

Dijana Janković - Maksimalno moj

Kažeš: Zvaću te kad ustanem
A ja ne bih da se rastanem
Zašto ideš njoj
Budi jednom bar 
Maksimalno moj

Svaki dan je dobar dan
Kada dođeš u moj stan
Dokle tako gledam u dlan
Svaki dan je dobar drug
Al' nijedan dovoljno dug

Jer noću zle su mi sestre
Baš uvek mi smeste
Naprave haos telu mom
Pa te ludo želim
Neću da te delim s njom

Refren:
Budi jednom maksimalno moj
Ljubav, to je uvek paran broj
Daj, ne štedi se
Ljubav je, zar ne, ništa ili sve
Budi jednom maksimalno moj
Ili te zauvek puštam njoj
Daj, ne štedi se
Ljubav je, zar ne, ništa ili sve

Svaki dan je kao brat
Kada ljubiš me u vrat
Dokle tako gledam u dlan
Svaki dan je dobar drug
Al' nijedan dovoljno dug

Jer noću zle su mi sestre
Baš uvek mi smeste
Naprave haos telu mom
Pa te ludo želim
Neću da te delim s njom

Refren:
Budi jednom maksimalno moj
Ljubav, to je uvek paran broj
Daj, ne štedi se
Ljubav je, zar ne, ništa ili sve
Budi jednom maksimalno moj
Ili te zauvek puštam njoj
Daj, ne štedi se
Ljubav je, zar ne, ništa ili sve

Jer noći zle su mi sestre
(Baš uvek ti smeste)

Refren:
Budi jednom maksimalno moj
Ljubav, to je uvek paran broj
Daj, ne štedi se
Ljubav je, zar ne, ništa ili sve
Budi jednom maksimalno moj
Ili te zauvek puštam njoj
Daj, ne štedi se
Ljubav je, zar ne, ništa ili sve

Нема коментара:

Постави коментар