субота, 10. август 2013.

Emina Jahović - Žena zmaj

Ovo je robija
Glava me ubija
Nešto da popijem
I da se otrujem

Al' vidoh te sa njom
Ona kao grom
Lepa, lepa je
Al' nije za tebe

Moje štikle noćas
Veće su od tvoga ponosa
Grudi kao trešnje slatke
Al' te to provocira
Laj, laj, laj

Refren:
Podnijeću da te druga ljubi
Da te u sebe zaljubi
Da je držiš oko struka
I sve naj, naj, naj
Podnijeću da joj kažeš sve to
Što mi nisi nikad rek'o
Podnijeću i da ti decu rađa
Jer sam žena zmaj

Samo vrtim film
Sve bi' dala da zaboravim
Tvoje usne kako ljube se
Ma isti si Džejms Din

Al' vidoh te sa njom
Ona kao grom
Sexy, sexy je
Al' nije za tebe

Moje štikle noćas
Veće su od tvoga ponosa
Grudi kao trešnje slatke
Al' te to provocira
Laj, laj, laj

Refren:
Podnijeću da te druga ljubi
Da te u sebe zaljubi
Da je držiš oko struka
I sve naj, naj, naj
Podnijeću da joj kažeš sve to
Što mi nisi nikad rek'o
Podnijeću i da ti decu rađa
Jer sam žena zmaj


Kud koji, mili moji
Sutra idemo
Al' za dušu noćas pijemo

Nije život 
Da na staro dane vraćamo
Nije, nije
Ni da plačemo

Refren:
Podnijeću da te druga ljubi
Da te u sebe zaljubi
Da je držiš oko struka
I sve naj, naj, naj
Podnijeću da joj kažeš sve to
Što mi nisi nikad rek'o
Podnijeću i da ti decu rađa
Jer sam žena zmaj



Нема коментара:

Постави коментар