субота, 18. мај 2013.

Sara Jovanović - Zauvek

Ko te čuva
Od kad bol smo načeli
Od kad mi se
Vodimo k'o ničiji
Ko te voli ludo najluđe
Kao ja

Kada tuga
Kao magla napada
Kad se spusti
Zadnja reč k'o opklada
Ko te voli ludo najluđe
Kao ja, kao ja


Refren:
Podigni glavu
Navikli smo mi na sve
Kad srce se razbije
Da uvek novo se nađe za lek
I ne pitaj
Šta radim kad padne noć
I kad uvuče se bol
Tamo gde tonu mi lađe
Zauvek, zauvek, zauvek

Kada tuga
Kao magla napada
Kad se spusti
Zadnja reč k'o opklada
Ko te voli ludo najluđe
Kao ja, kao ja

Podigni glavu
Navikli smo mi na sve
Kad srce se razbije
Da uvek novo se nađe za lek

Menjam se, menjaš se
Vreme nam ne čini dobro
Tu stranu srca ne diram
Al' ljubav još uvek živi
Pod maskom ponosa


Refren:
Podigni glavu
Navikli smo mi na sve
Kad srce se razbije
Da uvek novo se nađe za lek
I ne pitaj
Šta radim kad padne noć
I kad uvuče se bol
Tamo gde tonu mi lađe
Zauvek, zauvek


Нема коментара:

Постави коментар