петак, 15. фебруар 2013.

Elitni Odredi - Ne koči

Refren:
A tvoje oči, te noći
Su pogledale me
Tvoje ime ja zovem
Otvori, molim te
Ovim gradom sad jurim
Ne kočite me
Idem pravo za njom
I ne okrećem se

Kad si sama
Pozovi kad si sama
Za pola sata sam tu
Dolazim
Dupla puna
Zbog tebe glava luda
Kroz pola grada
Na crveno prolazim

Zato daj, daj, daj mi
Noćas malo vremena
Pitam da li bi me htela
Šta bi sa mnom želela
Samo daj, daj gas
Kažeš hoću brže
Dok za nama jure
Srce lupa, luduje

Refren:
A tvoje oči, te noći
Su pogledale me
Tvoje ime ja zovem
Otvori, molim te
Ovim gradom sad jurim
Ne kočite me
Idem pravo za njom
I ne okrećem se

Crvena haljina na nogama
Znam, sinoć si je probala
Pogledom zove
Ja sve ostavljam
I sve se desilo bez daha
I bez govora

Ovo je brz grad
Svako ima mane
Ja svoje menjaću
Za tvoje dobre strane
Tvoja je koža
Meni dobra za rane
A moje oči hladne
Tu su da te brane

Refren:
A tvoje oči, te noći
Su pogledale me
Tvoje ime ja zovem
Otvori, molim te
Ovim gradom sad jurim
Ne kočite me
Idem pravo za njom
I ne okrećem se

Ne, ne koči
Dok se vozi
Zovu me noći
S tobom ću proći
Ne, i nismo tol'ko loši
Usne troši na mojoj koži

A tvoje oči te noći
Tvoje ime ja zovem
Ovim gradim sad jurim
Ne kočite me
Idem pravo za njom
I ne okrećem se


Нема коментара:

Постави коментар