понедељак, 23. децембар 2013.

Gazda Paja - Daj mi vina da se napijem

Refren:
Da-daj mi vina da se napijem
Ovih dana ne znam šta mi je
Jedna mala mi je pomutila um
Kad je vidim srce kuca 
Bum bum bum bum bum bum
Hoću noćas da se razbijem
Svi me pitaju: Šta ti je?
Zbog te male što muti mi um
Kad je vidim srce kuca
Bum bum bum bum bum bum

Luda priča u gradu ovih je dana
Ima jedna mala fenomenalna
Znaju je drugari, zove se Marijana
Prelepa je, baš je prava dama
Ima zelene oči i miriše lepo
Uvek je osetim kad prolazi kroz geto
Brane našu ljubav, al' mi ćemo svejedno
Znam biti zajedno, al' do tada

Refren:
Da-daj mi vina da se napijem
Ovih dana ne znam šta mi je
Jedna mala mi je pomutila um
Kad je vidim srce kuca 
Bum bum bum bum bum bum
Hoću noćas da se razbijem
Svi me pitaju: Šta ti je?
Zbog te male što muti mi um
Kad je vidim srce kuca
Bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

Mala me voli i kad nemam šketa
Mala znam da nisam milioner
Mala je tu kada nema me
Nema takve, ne, da me voli
Ljudi kažu da smo super par
Pa-pa pazi ima sve da joj dam
Ona je ta, ona je ceo moj svet
Ali ne daju je
Zato sipaj da se napijem

Ona je ta, ona je ceo moj svet
Ali ne daju je
Zato sipaj da se napijem

Refren:
Da-daj mi vina da se napijem
Ovih dana ne znam šta mi je
Jedna mala mi je pomutila um
Kad je vidim srce kuca 
Bum bum bum bum bum bum
Hoću noćas da se razbijem
Svi me pitaju: Šta ti je?
Zbog te male što muti mi um
Kad je vidim srce kuca
Bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum

A kuca bum-bum
A kuca bum-bum
A kuca bum bum bum bum bum bum


Нема коментара:

Постави коментар