субота, 7. децембар 2013.

Davor Jovanović - Što te volim to me ne pitaj

Kažeš nestale su čari
Sada tako stoje stvari
Za nas oboje
Mrtvo slovo na papiru
Ti i ja smo to u zbiru
Sad i zauvek

Ma jednom ću ti to dozvoliti
Da zgaziš me i opet poljubiš
Jer jednostavno znam
Da ostao bih sam
I kad bi sve ponovili

Kažeš dosadne su priče
Uvek one samo liče
Jedna na drugu
Kružiš pogledom po stanu
Hladan znoj na tvome dlanu
Ipak još si tu

Ma jednom ću ti to dozvoliti
Da zgaziš me i opet poljubiš
Jer jednostavno znam
Da ostao bih sam
I kad bi sve ponovili

Refren:2x
Ti i ja
Odavno nismo mi
Ti i ja
Jedno drugom suđeni
Ti i ja
Možda dobri smo za kraj
Al' što te volim to me ne pitaj

Što te volim to me ne pitaj
Što te volim to me ne pitaj
Uoou

Kažeš dosadne su priče
Uvek one samo liče
Jedna na drugu
Kružiš pogledom po stanu
Hladan znoj na tvome dlanu
Ipak još si tu

Ma jednom ću ti to dozvoliti
Da zgaziš me i opet poljubiš
Jer jednostavno znam
Da ostao bih sam
I kad bi sve ponovili

Refren:2x
Ti i ja
Odavno nismo mi
Ti i ja
Jedno drugom suđeni
Ti i ja
Možda dobri smo za kraj
Al' što te volim to me ne pitaj

Što te volim to me ne pitaj
Što te volim to me ne pitaj
Uoou

Ti i ja
Ti i ja


Нема коментара:

Постави коментар