среда, 25. децембар 2013.

Dijana Janković - Lak muškarac

Tik-tak, tik-tak
Sat je zvonio
Tri, dva, jedan
Sve je gotovo
Šah-mat, šah-mat
Nije trebalo
Da odigraš protiv mene

Tik-tak, tik-tak
Sat je zvonio
Tri, dva, jedan
Sve je gotovo
Ja uvek jedan potez
Sam ispred tebe

Lako predvidljivi su potezi tvoji
Za jedno veče ste završili goli
Večera, vino, veš u crvenoj boji
'Alo, ja platila sam sve tvojoj drolji

Hajde muško budi ti
Malo smo se igrali
I što bi sada žalio
Ono što si tražio
Od mene si i dobio
Dragi, sve je gotovo

Refren:
Bravo
Za to što si lep, al' to nije sve
Jer treba ti kratak lanac
Pet, ja brojim do pet
Da ne vidim te
Šta će mi lak muškarac
Hej, sad bio bi red
Da odeš do nje
I vidiš da sam tamo
Ooo, sad je gotovo

Tik-tak, tik-tak, ooo
Klik-klak, klik-klak, ooo
Tik-tak, tik-tak, ooo
Klik-klak, klik-klak, ooo

Na svakom uglu jedna takva postoji
Koja se nasmeje, i kući je vodiš
Svakom bi bilo čudno, sve na izvoli
Kada se izgraš vatrom, mora da boli

Hajde muško budi ti
Malo smo se igrali
I što bi sada žalio
Ono što si tražio
Od mene si i dobio
Dragi, sve je gotovo

Refren:
Bravo
Za to što si lep, al' to nije sve
Jer treba ti kratak lanac
Pet, ja brojim do pet
Da ne vidim te
Šta će mi lak muškarac
Hej, sad bio bi red
Da odeš do nje
I vidiš da sam tamo
Ooo, sad je gotovo

Tik-tak, tik-tak, ooo
Klik-klak, klik-klak, ooo
Tik-tak, tik-tak, ooo
Klik-klak, klik-klak, ooo

Tik-tak, tik-tak, ooo
Klik-klak, klik-klak, ooo
Tik-tak, tik-tak, ooo
Klik-klak, klik-klak, ooo

Refren:
Bravo
Za to što si lep, al' to nije sve
Jer treba ti kratak lanac
Pet, ja brojim do pet
Da ne vidim te
Šta će mi lak muškarac
Hej, sad bio bi red
Da odeš do nje
I vidiš da sam tamo
Ooo, sad je gotovo

Tik-tak, tik-tak
Sat je zvonio



Нема коментара:

Постави коментар