недеља, 22. децембар 2013.

Goca Tržan - Vadi se na moje ludilo

Navikla sam ja
Da pričas tako da te ne razumem
Da ćutiš kad mi kao vazduh fali
Barem jedna reč

Navikla sam ja
Da posoliš kad treba da se sladi
Sreća nam je umrla od gladi
Viđeno sve već

Vadi se na moje ludilo
Što te dovelo, to te ubilo
Vadi se, ma takav ti je kod
Budi nekoj nov
Tu si bio šta si bio

Refren:
Samo ljubav i ja da se pomirimo
Sad se ne znamo i ne govorimo
Nemaš ti veze s tim
Nemam volje ni da budem verna
Ni da prevarim
Samo ljubav i ja da se pomirimo
Sad se ne znamo i ne govorimo
Nemaš ti veze s tim
Veruj volela bih
Da bar imam šta da pokvarim

Navikla sam ja
Da pričas tako da te ne razumem
Da ćutiš kad mi kao vaduh fali
Barem jedna reč

Navikla sam ja
Da posoliš kad treba da se sladi
Sreća nam je umrla od gladi
Viđeno sve već

Refren:
Samo ljubav i ja da se pomirimo
Sad se ne znamo i ne govorimo
Nemaš ti veze s tim
Nemam volje ni da budem verna
Ni da prevarim
Samo ljubav i ja da se pomirimo
Sad se ne znamo i ne govorimo
Nemaš ti veze s tim
Veruj volela bih
Da bar imam šta da pokvarim

Vadi se na moje ludilo
Što te dovelo, to te ubilo
Vadi se, ma takav ti je kod
Budi nekoj nov
Tu si bio šta si bio

Refren:
Samo ljubav i ja da se pomirimo
Sad se ne znamo i ne govorimo
Nemaš ti veze s tim
Nemam volje ni da budem verna
Ni da prevarim
Samo ljubav i ja da se pomirimo
Sad se ne znamo i ne govorimo
Nemaš ti veze s tim
Veruj volela bih
Da bar imam šta da pokvarim

Nemaš ti veze s tim
Veruj volela bih
Da bar imam šta da pokvarim


Нема коментара:

Постави коментар