субота, 14. септембар 2013.

Jovan Perišić - Kako je, tako je

Još ljubav stanuje
U tvojim očima
A svoj si pogled ti
Od mene sakrila
Živim od prošlosti
Od sećanja na nas
Grešim, a greh si ti
Što bol mi ostavljaš

Refren:2x
Kako je, tako je
Imam te, k'o da nemam
Puštam da nosi me
Reka uspomena
Ljubav bez ljubavi
Ja za gore ne znam
Ali taj bol srca mog
Ja nikom ne dam

Još noći moje sve
Na tebe mirišu
Ni kiše tuge te
Iz srca ne brišu

K'o prsta otisak
Na duši tvoj je trag
Ne dam ni jednoj da
Pređe mog srca prag

Refren:2x
Kako je, tako je
Imam te, k'o da nemam
Puštam da nosi me
Reka uspomena
Ljubav bez ljubavi
Ja za gore ne znam
Ali taj bol srca mog
Ja nikom ne dam

Refren:2x
Kako je, tako je
Imam te, k'o da nemam
Puštam da nosi me
Reka uspomena
Ljubav bez ljubavi
Ja za gore ne znam
Ali taj bol srca mog
Ja nikom ne dam



Нема коментара:

Постави коментар